Особенно обращаю внимание на абзац второй пункта 3.1.5 раздела 3, в котором говорится, чтоМІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 297 від 28.07.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
1 жовтня 1998 р.
vd980728 vn297 за N 620/3060
Про затвердження "Правил перевезень пасажирів, багажу,
вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу
N 611 ( z0001-00 ) від 21.12.99
N 109 ( z0209-01 ) від 22.02.2001
N 831 ( z1002-02 ) від 21.11.2002
N 530 ( z0637-03 ) від 14.07.2003
N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
На виконання Закону України "Про залізничний транспорт"
( 273/96-ВР ) та Порядку обслуговування громадян залізничним
транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 19 березня 1997 р. N 252 ( 252-97-п ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Правила перевезень пасажирів, багажу,
вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, що
додаються.
2. Встановити, що зазначені Правила вводяться в дію з 30
листопада 1998 р.
3. Укрзалізниці (Слободян А.В.) та начальникам залізниць
України забезпечити своєчасне введення Правил у дію та
правильність їх застосування.
4. Головному управлінню науково-технічної політики,
промисловості та сертифікації (Петрашевський О.Л.) разом із
Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту
(Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати цей наказ у
Міністерстві юстиції.
5. Із введенням у дію цих Правил вважати такими, що не
застосовуються на залізницях України, Правила перевезень пасажирів
і багажу залізницями СРСР (тарифне керівництво N 5), введені
вказівкою Міністерства шляхів сполучення СРСР від 12 грудня
1988 р. N Н-3760 у.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра транспорту України - Генерального директора
Укрзалізниці А.В.Слободяна.
Перший заступник Міністра транспорту Л.М.Костюченко
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 28.07.98 N 297
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 жовтня 1998 р.
за N 620/3060
Правила
перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти
залізничним транспортом України
...
Розділ 3. Зберігання та перевезення ручної поклажі
та тварин
3.1. Правила перевезення ручної поклажі та тварин
...
3.1.5. Кожен пасажир має право перевозити безплатно при собі
понад встановлену норму ручної поклажі кімнатних птахів в клітках
(не більше однієї клітки), портфель, дипломат або дамську сумку,
бінокль, лижі та палиці до них, вудочки, фотоапарат, парасольку,
відеокамеру, портативний магнітофон та інші дрібні речі. ( Абзац
перший пункту 3.1.5 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Мінтрансу N 831 ( z1002-02 ) від 21.11.2002 )
Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної
поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані,
велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного)
та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у
вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі. ( Абзац другий
пункту 3.1.5 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
Пасажири з обмеженими фізичними можливостями мають право
перевозити безкоштовно при собі понад установлену норму ручної
поклажі засоби переміщення (інвалідні коляски та ін.). ( Пункту
3.1.5 розділу 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінтрансу
N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
3.1.6. У приміському сполученні кожний пасажир має право
перевезти при собі безплатно ручну поклажу не більше 36 кг на
квиток повний та пільговий і 15 кг на дитячий, а також додатково
за окрему плату не більше 50 кг. Вартість перевезення додаткової
ваги ручної поклажі у приміському сполученні становить вартість
проїзду дорослого пасажира. Перевезення оплачується через
квиткововидруковувальні машини і автомати з видачею пасажиру
квитка як для проїзду дорослого пасажира. ( Пункт 3.1.6 розділу 3
із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109
( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
Перевезення велосипедів у приміському сполученні здійснюється
у тамбурі поїзда або виділених для цього місцях із оплатою
перевезення відповідно до пункту 6.2.5. ( Пункт 3.1.6 доповнено
абзацом другим згідно з Наказом Міністерства транспорту N 530
( z0637-03 ) від 14.07.2003 )
...
Розділ 4. Перевезення багажу
4.1. Предмети, які допускаються, і предмети, заборонені до
перевезення багажем
...
4.1.2. До перевезення, як багаж, приймаються також такі речі
та предмети:
а) переносні крісла, складані стільці, коляски для хворих;
б) дитячі коляски;
в) переносні музичні інструменти в ящиках, футлярах або в
іншій упаковці;
г) театральні реквізити, що вільно вміщуються в багажному
вагоні;
ґ) вимірювальні прилади довжиною не більше ніж 3 м,
упакований ручний інструмент;
д) велосипеди звичайні, мотовелосипеди, моторолери і
мотоцикли без коляски з порожніми резервуарами для пального та
мастильних матеріалів;
е) лижі та інше спортивне приладдя довжиною не більш ніж 3 м;
є) приймачі, телевізори, радіоли, магнітофони, комп'ютери;
ж) автомобільні шини без упакування.
...
4.2. Приймання багажу від пасажирів
...
4.2.2. Телевізори, радіоприймачі, комп'ютери для перевезення
без перевантаження на шляху прямування приймаються в упаковці, що
забезпечує збереження, а для перевезення з перевантаженням -
тільки в твердій упаковці (в ящику або в латах). На упакуванні
зверху і на бокових стінках робиться чіткий напис "обережно,
телевізор" або "обережно, радіоприймач". Велосипеди, коляски
дитячі та протезні, ліжка дитячі приймаються в упаковці та без
неї. В разі приймання їх без упакування в багажній квитанції
зазначаються марка, номер, вид та предмети, що знаходяться при
велосипеді, колясці.
...
4.2.7. Пасажир на станції початкового відправлення або на
шляху прямування може здати багаж до перевезення безпосередньо до
багажного вагона поїзда, в якому він їде. Багаж в цьому випадку
приймається приймачем-здавачем тільки до станції, відкритої для
багажних операцій, без перевантаження на шляху прямування. Оплата
за перевезення в цих випадках здійснюється при видаванні багажу.
На підтвердження прийняття багажу відправнику видається ярлик
встановленої форми, а до багажу прикріплюється талон ярлика.
Неподільні предмети (дитячі коляски, велосипеди та ін.)
можуть прийматися до перевезення безпосередньо приймачем-здавачем
багажного вагона.
Речі приймаються від пасажирів, які їдуть в цьому поїзді, без
перевантаження на шляху прямування, після попередньої оплати
перевезення виходячи з відстані та фіксованої ваги кожного
предмета, яка повинна становити не більш як 20 кг. Після приймання
пасажиру видається квитанція ГУ-57.
Багаж видається пасажиру безпосередньо із вагона.
...
4.2.13. На підтвердження прийняття багажу до перевезення
пасажиру видається багажна квитанція, в якій вказуються станція,
код і залізниця призначення, поїзд і дата відправлення
(зазначається з урахуванням періодичності курсування багажних
вагонів), станція відправлення, її код, номер квитка, кількість
місць та назва речей, вага, відстань, сума провізної плати,
прізвище, ім'я та по батькові відправника, його поштова адреса,
оголошена цінність, різновид упакування, маршрут прямування. При
оформленні перевезення багажу на вільному полі лицьового боку
проїзного документа, у тому числі виданого автоматизованою
системою "Експрес", ставиться мастильний штамп "багаж". У разі
відсутності штампа така відмітка ставиться від руки.
При прийманні неупакованих велосипедів і їм подібних
предметів у багажній квитанції обов'язково зазначаються номер,
марка велосипеда та прилади і пристосування при ньому (дзвінок,
колесо, ліхтар, сумка та ін.).
Автомобільні шини приймаються до перевезення тільки без
упакування з відмітками в багажній квитанції "з камерою" чи "без
камери", "нові" чи "використовувані". У цьому випадку положення
пункту 6.6.1 на автомобільні шини не розповсюджуються.
...
Розділ 5. Перевезення вантажобагажу
5.6. Упакування та маркування вантажобагажу
...
5.6.4. Баки мотовелосипедів, мотоциклів, моторолерів, мопедів
і мотоколясок повинні бути очищені від пального і масел. Мотоцикли
вагою до 165 кг, моторолери і мопеди приймають до перевезення у
заводській чи іншій твердій упаковці (латах).
...
Розділ 6. Тарифи та збори
6.2. Порядок застосування тарифів
...
6.2.3. За перевезення у багажному вагоні поштучних предметів
(велосипедів з моторами і без моторів, колясок - протезів, дитячих
колясок і дитячих автомобілів) плата стягується як за 20 кг
вантажобагажу за кожний предмет. Якщо разом з велосипедом
пред'являються інші речі, то всі вони повинні бути зважені разом і
плата повинна оформлятись однією квитанцією за загальну вагу.
( Пункт 6.2.3 розділу 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
...
6.2.5. Собаки та дрібні тварини при пасажирі у приміському
сполученні перевозяться за квитками, які продають в приміських
квиткових касах. ( Абзац перший пункту 6.2.5 розділу 6 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від
22.02.2001 )
Вартість перевезення собак та дрібних тварин, а також
велосипедів становить половину вартості проїзду дорослого пасажира
за кожне місце. ( Абзац другий пункту 6.2.5 розділу 6 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від
22.02.2001 )
Перевезення собак-супровідників, що супроводжують
інвалідів-сліпих, не оплачується. ( Абзац третій пункту 6.2.5
розділу 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109
( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
...
Додаток 2
до Правил перевезень пасажирів,
багажу, вантажобагажу та пошти
залізничним транспортом України
Правила маркування багажу і вантажобагажу
...
3. Загальні вимоги до залізничного маркування та маркування
вантажу відправником
...
3.5. Бирками маркуються: чемодани, кошики, велосипеди, дитячі
коляски, мопеди, окремі речі домашнього вжитку та інші предмети.
...
7. Залізничне маркування
Залізничне маркування зазначається станцією відправлення на
кожне місце багажу (вантажобагажу) із зазначенням номера багажної
(вантажобагажної) квитанції і загальної кількості місць.
Номер багажної квитанції додатково зазначається тільки на
денці дитячої коляски, на внутрішній стороні щитків, рам та сідел
неупакованих мотоциклів (мопедів, велосипедів та ін.).
...
Я так понимаю, что разобранное состояние - это, например, снятое седло или снятый руль. Как жест доброй воли (и для собственного удобства) вместо седла или руля можно снять переднее колесо. А упакованное состояние подразумевает, на мой взгляд, обёрнутый в полиэтилен и перебинтованный скотчем байк. А в местах, предназначенных для ручной клади, т.е. на третьих полках они (байки) спокойно помещаются. Собственно, так мы всё всегда и делали.Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної
поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані,
велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного)
та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у
вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.
Я ездил в Берлин из Киева (через Польшу) в мягком вагоне. Проблем с великом не было ни туда ни назад. Вел был в чехле и стоял на полу (там в купе 3 полки и все с одной стороны). За багаж дополнительно не платил. Аналогично ехал в СВ из Симфера в Харьков, вел был на багажной полке над дверью. Тоже никаких проблем.если обычным купейным вагоном (ходят до прешова), то да, в спальном никак, по польше исчи поезда с вагоном для велов
Да, это я согласен. Когда я "туда" ехал то мне в соседи попались 2 мужика у которых вещей было только один дипломат на двоих А обратно сосед был только один, да и тот пол-дня бухал со своими в другом купе. Так что можно считать что мне просто повезло.- не всегда остальные соседи могут обрадоваться такому соседству, а заранее фиг угадаешь
Едешь первым классом , а вел закидываешь сверху на полку. По моему опыту никаких проблем.В болтушке тему закрыли, спрошу здесь. Интересует провоз велика в экспрессах. Под экспрессами я подразумеваю скоростные поезда, такие как Киев-Харьков, Киев-Днепр,... С велом зайти, я думаю, проблем не будет, но вот где его там разместить? Вижу только один один выход - ставить вел в конце вагона за последними седеньями (вел, естественно, в чехле). Но не знаю как отнесётся к этому проводник. Может у кого есть опыт в этом деле.
Можно, конечно, поехать и обычным поездом, но я их не люблю (за годы студенчества остогыдлы они мне:kolobok:)
А вот тут ты не прав. В электричках по правилам таки надо платить.Электричка Евпатория-Симферополь.кассирша требует оплату за багаж.Опять объяснения, ничего не плачу.
А сколько велосипедов все-таки реально поместить в купе? Сколько наверху можно уложить велосипедов?КАК объяснить проводнику, что не нужный мне матрас, на котором не разрешается лежать даже в спальнике, не обязан помещаться на полках для БАГАЖА, занятых велосипедами, и не обязан лежать скрученным у меня под головой (ну не могу я так спать)?
Повернутись до “Туризм. Матчасть”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей