Мальчікі і дєвочкі, а также модератори!
Усіма любимий найнерочег повертається:)
За підзвітний період сталось багато змін, почнемо в порядку темпорального відбування.
Як то кажуть: “Я Джонні Кетсвіл, і сьогодні ми будемо збирати колеса”
Я таки зробив це! Причому два вілсети, як і планував.
Перше і найважливіше питання, на яке не було відповіді. Вага зібраного ZTR вілсету дорівнює 1790 грам (переднє 840 гр., заднє 950 гр.), як в аптеці. Як на мене – шикарна вага, за більший мінус треба було б переплатити нормально так і були б питання щодо надійності.
Під час збору виникла проблема з відсутністю жовтої обідної стрічки, довелось замовляти з Рівного, що трохи відклало остаточний збір.
По компонентам:
Обода Stan's Notubes ZTR ARCH EX 29" чорні, на 32 спиці
Втулки Turner BLK20 (перед/зад)
Спиці Sapim Race 14G 2-1.8-2 мм
Ніпеля чорні FireEye ALU 7075 2/14мм
Ротора Avid hs1 160мм + рідні гвинти
Ексцентрики Turner
Касета SHIMANO XT 10sp. CS-M771 11-36
Фліппер Stans 25mm
Безкамерні ніпеля Stans 35mm
Герметик Stans
Покришки Schwalbe Racing Ralph Evolution PaceStar 29x2,25
Безкамерку вдалось поставити без особливих танців і проблем. Качав звичайним напольним Giyo, використовуючи мильний розчин. Єдине але. Я БЛІН НА ПЕРЕДНЮ ПОКРИШКУ ПОСТАВИВ ЗАДОМ-НА-ПЕРЕД.
Йопт. Знаю, що задні так іноді ставлять, а що з передньою? Можна 1-2 рази виїхати? Чи обов’язково преставити?
По вазі зібраних колес. Стоковий вілсет з РапідРобом заважив (так, Слімп умнічка і таки купив нормальні ваги^_^) 5210 гр., сцуко (перед 2270, зад 2940).
Новий вілсет у зборі затягнув на 3740 (перед 1615, зад 2125). Тобто лише за рахунок коліс я з велосипеда скинув 1470 гр.!
Що ж зі старими колесами? Ну РапідРоб я зняв і залишив для можливої жесті, шобнежалко. А на вілсет натягнув сліки Schwalbe Marathon Supreme Evolution 28x2,0.
Сьогодні вже був виїзд, накачані до 4.5 атм сліки здались мені абсолютно ідеальними покришками для міста. Хто підскаже, це плацебо, чи сліки РЕАЛЬНО краще тримаються за дорогу і бруківку ніж РапідРоби, останні завжди наче трохи вело, потрібно було контролювати. Ну і накат, звичайно, просто приголомшливий!
Вага “дорожнього комплекту” 4950 гр, тобто за рахунок покришок скинуто 260 гр., але для асфальту це не суттєво. Все одно шоссейнічка не вийде, як не старайся:)
І на останок, солоденьке.
Я таки змінив гальма на Шимано СЛХ! Я приємно вражений як ергономікою (СервоВейв напрочуд зручний, і вони реально “однопальцеві”) так і потужністю гальмування (навіть на старих дисках від КЛС Хелікс зупиняюча сила була вражаючою!). Не розумію чому ці гальма критикують за відсутність модуляції? Чудове дозування зусиль і абсолютна прогнозованість, а у випадку необхідності – нормальні такі стоп-крани:)
Єдине “але”. Стокові KLS/Bengal Helix 3 важили 466 гр. (226+240), а шиманки затягнули на 592 (288+304). Тобто плюс 126 гр до загальної ваги, НІОЧЄМ:) і при такій роботі я ладен їм це подарувати
А, ще. Гідролінії я не обрізав. Знаю, що не феншуй, але лізти в нові гальма не хочу, обріжуться при першій прокачці.
Також у трансмісії поміняв КМС х10 на Shimano ХТ CN-HG95 і по першому виїзду хочу сказати, що Шиманка працює чомусь значно тихіше за КМС. Їх у мене було дві, і вони шуршали як новими, так і вже розтягнутими.
Фінальна вага велосипеда тепер:
На кантрійних колесах 12.2 кг. У асфальтному виконанні 13.2 кг.
У подальших планах (дуже віддалених):
Заміна вилки на Ребу, що відмінусує ще майже кілограм.
Купівля карбонового підсиділа 30,4/400 мм, але по вазі там нічого не зміниться, тільки по комфорту.
Єм, а мабуть і все! Переклюки влаштовують повністю, руль/винос також. Трохи є питання до сідла, але такое.
Наразі все, треба катати:)
П.с. Велосипед у дорожньому варіанті: