Predictions-2017
Найбільші виставки цього року закінчились і ось, що ми зрозуміли про майбутнє.
Виставка Євробайк закінчилась тиждень тому і тепер ми знаємо, які секрети чекають на нас у 2017 році. Ми проаналізували всі странні, дивні речі та вибух індустрії електробайків і написали список явищ, які вплинуть на пересічного райдера наступного року.
1. Pressfit зловживав прийняттю...
Specialized відмовляється від кареток pressfit в новому Enduro.
Каретки pressfit стали нормою на МТБ середнього та високого цінового діапазону. На папері це, здається, має сенс — вони легші, жорсткіші, але в реальності така каретка ніколи не перестає скрипіти. Багато виробників роблять різьбові каретки під систему pressfit, інші повертаються до різьбових BSA, які давно перевірені часом.
2. Теорія амортизації знов актуальна.
Прототип Canyon’s Disconnect.
Вже кілька років поспіль йде переоцінка звичної геометрії та поступове прийняття ідеї, що велосипеди з довгою колесною базою кращі. Ми вважаємо, що фокус зміщується назад до розробки амортизації з чистого листа. Ми почуємо ще багато чого про хід вісі, відскок ланцюга, механічну анти-компресію, непідресорені маси та інше.
Disconnect-система від Canyon — це тільки початок.
3. 26+ — ще один стандарт/лохотрон.
На перший погляд ідея здається гарною: встановіть на свій старий велосипед шини 26+ та катайтеся на здоров'я... поки не зрозумієте, що шини 26+ туди не влазять. Це та ж сама фігня, що трапилась зі стандартом 27,5: вам потрібен абсолютно новий велосипед, якщо хочете спробувати.
4. Задній перемикач нікуди не зникне.
Ще залишаєтьс-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ця.
Коробки передач стають щороку досконалішими, але факт, що паралелограмний перемикач настільки укорінився в тому, як велосипед виглядає, скільки коштує і як укомплектований, перешкоджає швидкому розвитку коробок передач — це все ще нішевий продукт. Ми далеко від того дня, коли побачимо їх в лінійках великих брендів.
Єдиним проблиском світла в цьому може стати те, про що йшлось в пункті №2, бо переосмислення того, як працює підвіска, може підштовхнути людей переосмислити ще й негативний вплив від перемикача на амортизування.
5. Більше перегорнутих вилок (які ніхто не купує).
Вся ця історія з перегорнутими вилками — це ще один гарний приклад того, що індустрія відірвана від реальності, що б там деякі інтернет-гуру не казали.
Річ в тім, що ті, хто хочуть бачити перегорнуті вилки на велосипедах — це виробники, загальна публіка в них не зацікавлена. Люди їх не купують і не будуть купляти. Проте виробники вперто не можуть встояти спокусі вигадати щось дивне кожен рік і намагатись запевнити широкий загал в тім, що їх новітня штуковина дійсно корисна і потрібна.
6. Більше електронних компонентів.
Бззт!
Тут йдеться не про електробайки, а про гаджети, якими користувач оперує та налаштовує з пульта ДУ, або свого смартфона. З'являться бездротові телескопічні підседільні штири, псевдо-телеметрія до вилки та заднього амортизатора, переналаштування відскоку прямо на ходу за допомогою дротового блоку управління, та інші різноманітні іграшки.
7. Телескопічні підседільні штирі залишаться дорогими.
Ви могли дочекатись здешевлення їх, але не дочекаєтесь. Потужна конкуренція, проблеми з попередніх ітерацій, менше виділяється коштів на розробку нових систем, та все таке інше. Цього не станеться у близькому майбутньому. Навпроти, все виглядає так, ніби індустрія зфокусована на виробництві ще більш наворочених підседілів, ще більш довгих, ще більш дорогих. Все це гарно, але невже в світі немає місця для дешевого RockShox Reverb?
8. Hope переходить на карбон.
Бачили шикарний карбоновий HB211 ендуро від Hope? Невже нарешті в 2017 році компанія з Ланкаширу збросить карбонову бомбу?
Рама HS-22 виглядала завершеним продуктом (хоча пір'я потребували деяких доробок). Тепер, коли нові карбонові телескопічний підседіл та руль побачили зелене світло, можна тільки здогадуватись, які карбонові сюрпризи принесе Hope в 2017 році. Шатуни? Виноси? Ободи?
9. SRAM на крок попереду.
Орел сів і намагається злетіти.
На найдорожчих велосипедах SRAM Eagle буде повсюди наступного року. SRAM знову укомплектував гонщиків саме тим, що вони хочуть.
Трансміся 1х12 із широким диапазоном. Що тут можна не любити?
10. 27.5+/29er кросовери набувають популярності.
Кросовер Santa Cruz Hightower.
Велосипеди, які можуть їхати як на 27,5 колесах, так і на 29. З точки зору продавця, це має сенс: ти перестаєш бути прив'язаний до вузької ниші та можеш експериментувати, якщо сумніваєшся чи влізе новий стандарт коліс в раму чи ні.
11. Шини 2.6 дюйми завширшки.
2.6 від Spesh.
Ще одна розробка під манією вигадувати дивні речі з гуми. 2.6 були придумані тільки тому, що вони поміщаються в стандартні не-26+ рами та вилки, тож кожен може спробувати що таке "розмір +", не купляючи новий велосипед.
2.6 — це скриня Пандори, яка може відкрити багато можливостей для власників "правильних" 26+ велосипедів.
12. Набори для тюнінгу амортизаторів від сторонніх виробників.
MRP’s Ramp Control картридж для амортизаторів RockShox.
Це те, що повинно статися, коли вилки та амортизатори від великих брендів стають занадто дорогими. Ми всі маємо тягу, наміри та потрібність купити деякі запчастини до підвіса час від часу, проте не маємо грошей, щоб увесь час купувати все нове. Змінні картриджі дозволять відчути інший характер та поведінку велосипеду (жорсткіше/м'якіше).
Оригінал статті.