на цей раз більш уважно перечитав і ось вся моя мислЯ:
1. от ти пишеш:
11.14. Рух по проїзній частині на гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.
а потім дописуєш:
11.16. ................. Перестроювання для повороту ліворуч та розвороту дозволяється лише поетапно, від однієї смуги до іншої, займаючи крайнє праве положення на кожній з смуг руху.
тобто ніби як поворот ліворуч і розворот можна тільки на дорогах з однією смугою, але перестроювання для повороту можна робить "від смуги до смуги"... вобщем протиріччя виходить
я б видалив би текст виділений жирним з п.11.16.
2.
11.16. ....Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під тупим кутом....
це Тріз писав... я теж проти.
3.
13.3. Під час обгону, випередження, об'їзду чи зустрічного роз'їзду з велосипедистом і водієм керуючим мопедом необхідно дотримувати безпечного інтервалу не менш ніж 1,5 м. та здійснювати маневр на швидкості не більш ніж 60 км/год.
посил-то зрозумілий але нереально... якщо це за межами міста і там можна 90 км/год то це просто нереально щоб всі скидали швидкість випереджаючи велосипедиста в СУСІДНІЙ смузі ....
я б виділене жирним видалив би.
4.
Додати пункт:
27.6. Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях і дорогах для автомобілів, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста).
ну таки хз.... гіпотетично на узбіччі хтось може поставить машину в аварійному режимі, або ще якісь проблеми можуть бути і тоді велосипедисти будуть виїджати на проїджу частину... крім того на магістралях може бути така ситуація
авто - червона стрілка
вел - зелена стрілка
тут велосидист явно зайвий і він ніяк не зможе проїхать прямо, крім як шукаючи якісь пішохідні переходи яких там бути не повинно в тому районі...
тут все-таки неоднозначний пункт... хоча на перший погляд спочатку і був не проти... зараз вже більше схиляюсь до позиції Тріза.
п.с. ща відповім на ПП