В кожного свої критерії, свої виміри. В кожного різна вага, різні стилі їзди,різний напрямок і сила вітру, різний набір висоти на однакову дистанцію.
справа у тому що адептам вже давно пояснили - є випадки коли планетарка доцільна , а є - де ні.
їм конкретно підходить - катайте.
але чомусь вони продовжують пхати її усім хочеш ти чи не хочещ.
от вже зараз почали питати навіщо виїжджати на шовковичну або на лису гору. і це у Києві , де схилів взагалі багато. а те що люди їздять по таких місцях настільки періодично, що їм просто необхідна та сама понижена передача - ну ніяк не хочуть сприймати.
пишуть постійно якусь муть про діапазон 300%, порівнюють з жигулями і ще якісь чим далі тим більш неадекватні аргументи наводять. але куди цей діапазон прикладати якщо воно не проїде там же тобі потрібно ?
навіть honey, який подавав надії, написав у кінці отой перл про виїзд на офроад і швидкість переключення
що свідчить, що , мабуть він повний чайник і пише навіть про те чого і трохи не розуміє - весь світ якось їздить , а тут зненацька у них пропала можливість переключатися.
і наче ж розуміють, і наче ж погоджуються вже, а потім знов по колу. а-а-а-а-а !!!
Ты можешь внятно обьяснить по какой (технической?) причине на планетарке нельзя выехать на горку, нужно спешиваться ?
Что должно этому препядствовать, потери в лишние пару процентов кпд на шестерни внутри или лишний килограмм на раме ?
Очевидно же - нужно как-то оправдать диапазон передач овер 500%
Давайте у Dagger спросим, как он заезжает на Лысую гору с диапазоном передач около 300%
кукушка хваліт пєтуха , пока пєтух хваліт кукушку:
приблизно так можна описати "перепасовку" двох свідків Святої Планетарки.
цікаво , а заздалегідь ви не домовляєтеся що писати ?