О, floating islands! Я це люблю . Класні роботи. Тільки забагато пастельності на передньому плані. Хочеться більшої деталізації. Навіть якщо це для обкладинок альбомів...На тему фэнтези мне нравятся работы Роджера Дина.
О, floating islands! Я це люблю . Класні роботи. Тільки забагато пастельності на передньому плані. Хочеться більшої деталізації. Навіть якщо це для обкладинок альбомів...На тему фэнтези мне нравятся работы Роджера Дина.
Посмотри больше картин. У него не совсем про это.О, floating islands! Я це люблю :
Ну мало чего хочется.Хочеться більшої деталізації.
Саме про це. По крайній мірі, такої тематики в його зображеннях досить багато. А ось і першоджерело тих літаючих і висячих островів - гори в китайському національному парку Чжанцзяцзе. Дуже високі і тонкі гостроверхі піки з середньою висотою біля 100 метрів. Коли в тумані не видно основи гори - складається враження, що та гора плаває в повітрі, як острів. Порівняй оригінал з роботами Роджера Діна - не знаходиш нічого спільного? Хоча він не єдиний. Автори фільму Аватар також надихалися тими горами, вимальовуючи ландшафт Пандори. У мене є мрія - в тому парку побувати вживу . Красивий пейзаж. І неповторний. Такого більше ніде нема. Ну, хіба що, ще на Пандорі .Посмотри больше картин. У него не совсем про это.О, floating islands! Я це люблю :
Порівняй оригінал з роботами Роджера Діна - не знаходиш нічого спільного?
Коли в тумані не видно основи гори - складається враження, що та гора плаває в повітрі
Причём они подсмотрели эту идею у политиков и пр. идиотов.Світ, перевернутий догори ногами, я вже багато разів бачив, як в художників, так і в фотографів
Странноповернутий лише на 90 градусів - таке зустрів уперше
Странно все - какое-то недоделанное.Однак у цьому низькополігональному моделюванні хоч якийсь сюжет є,
В цьому якраз і суть. В мінімалістичній деталізації, при якій ще можна скласти уявлення про зміст і форму об'єкта. Це все стає дуже доречним, коли потрібно візуально відобразити надто великі об'єми інформації в комп'ютерному моделюванні якогось процесу. Я на Low Poly Art вийшов випадково, просто в черговий раз присів на програмування, GameMaker'a мені виявилося замало (занадто він примітивний), то я добрався до Unity - тут уже є де розгулятися . Аж до того рівня, що комп перестає справлятися з обробкою. Отут то й виручає низькополігональне моделювання - ресурси економить по страшній силі, можна просто дуже величезні безшовні террейни малювати і наповнювати їх досить багатьма об'єктами - якраз те, що мені потрібно для моєї ідеї.И два - это детализация и ни туда, ни сюда
https://espreso.tv/news/2017/10/03/luvr ... sya_seksomЛувр прибрав інсталяцію з будинками, які займаються сексом
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей