+1 до найнероводів. Не тому що "всі переходять", а тому що вже не один рік таємно мріяв про найнера. Але тільки цього року на них відбувся бум і за збігом певних обставин та везіння мені дістався агрегат про якого дана тема.
Першопочатково я захотів Cube. Ніколи не любив Куби через їх або надто яскравий або надто суворий стиль розфарбування. А тут побачив і аж зомлів, дуже він мені сподобався вживу. Але поки я чухав голову де б це дістати гроші, його за кілька днів продали.
Тут раптом я згадав що напарник їздить на біло-синьому Trek 6300:
Одним словом, як собі не плануй, а буде якнайкраще Ось так і став власником Marlin'а 2013р. Першопочатково я сприйняв велосипед як пишно
- Frame Alpha Gold Aluminum, butted & hydroformed tubing, G2 Geometry
- Front suspension SR Suntour XCM w/mechanical lockout, preload, custom G2 Geometry w/51mm offset, 100mm travel
- Size 19
- Wheels Formula DC20 front hub; Formula DC22 alloy rear hub w/Bontrager AT-650 32-hole double-walled disc rims
- Tires Bontrager 29-1, 29x2.1"
- Shifters SRAM X4, 8 speed
- Front derailleur Shimano Altus
- Rear derailleur SRAM X4
- Crank
Shimano Altus 42/32/22Shimano Deore+Truvativ 36/22 - Cassette Shimano HG31 11-34, 8 speed
- Chain
Shimano 8 speedKMC Z50 7 speed - Pedals
Wellgo nylonShimano PD-M520 - Saddle
Bontrager Evoke 1Selle SMP Extra - Seatpost Bontrager SSR, 27.2mm, 12mm offset
- Handlebar Bontrager Low Riser, 31.8mm, 5mm rise, 9 degree sweep
- Stem Bontrager SSR, 31.8mm, 10 degree (перевернутий)
- Headset 1-1/8" threadless, semi-integrated, semi-cartridge bearings
- Brakeset
Tektro Novela mechanical discAvid Juicy Five, Tektro rotors - Grips Bontrager Race
Тепер трошки про мої суб'єктвні відчуття від переходу:
- Вилка Manitou R7 Super 100mm -> SR Suntour XCM G2 100mm. Для покатушок містом і парком особливих змін ніяких. Але достатньо заїхати на будь-яку КК трасу (особливо з корінням і малееенькими дропчиками) як починаєш розуміти усю різницю між пружиною і повітрям. Вилка стукотить, має поганий відскок, не в змозі згладжувати більш-менш великі нерівності рельєфу. На повний хід працює тільки на маленьких і різких вертольотиках. Не вистачає нормального локауту.
- Рама ETT 614mm -> 622mm. Разом з іншими особливостями геометрії гірше вниз їхати не стало, посадка подобаєтсья.
- Руль 580мм флет -> 690мм флет. Просто казка. Керується впевненіше, плечі і груди задоволені
- Колеса Mavic Crossride -> Bontrager bla-bla. Тепер
агресивноне задумуючись їздити неможливо. Постійно гнуться. Ну і вага/динаміка - Манєтки/переклюки Shimano Deore/SLX trigger -> Sram X4/Alivio trigger. Спочатку срамівські клацалки були дуже незручними. Тепер звик і сідаючи за шиманівські плююсь. Передній Олів'є не фонтан, а от задній Sram X4 нічим не гірший мого Shimano SLX Shadow. У майбутньому, можливо, спробую срамівські крутілки. Благо місця на рулю тепер багато.
- Загальні враження: посадка трушна, їдеш "як дядько". Вниз їдеться краще і впевненіше. Втрата динаміки розгону через різницю у 4кг. ваги відчувається тільки при переході з 29'' на 26''. Тобто коли довго катаєш на 26, то сідаючи на 29 все норм. Відчувається тільки приріст стабільності на невеликих розковбасах і на спусках. Коли пересідаєш назад на 26, то відчувається приріст у старті і погіршення на невеликих розковбасах, прямих ділянках. Підйоми так і не вдалось нормально порівняти. Здається, на найнері хочеться менше вставати з сідла і карданити, навпаки плавно їдеться вгору на більшому каденсі.
Призначення велосипеда: отримування задоволення від виїздів на покатушки та участі/тренування у любительських змаганнях; підтримання загального фізичного тонусу, в тому числі форми біцепсів