У нас таких велосипедов очень мало, еще меньше отзывов владельцев
Та Ви не хвилюйтеся, ми на картинках норм розглянемо
Мабуть...останнього разу спробую поянити.
Перше - будь-яка людина (візьмемо для приклада Вас) може обертати педалі велосипеда з якоюсь швидкістю та зусиллям і відчувати себе комфортно (тобто можна робити це досить багато часу і не перевтомлюватись, не травмувати колені тощо. При цьому якщо привід механічний, то Ваша швидкість буде наприклад 20 кмч. Тож, можна сказати що це Ваша комфортна швидкість за існуючих умов.
Тут важливо відзначити, що якщо дорога наприклад пішла вверх, Ви завжди можете зкинути передачу або декілька так їхати з тим же комфротом, але повільніше (наприклад, вже не 20, а 15 кмг). В цьому принцип їзди на великі дистанції та і з точки зору ефективності скоріше за все це теж найбильш вігідно - їхати в своєму темпі.
Тепер додаємо Вам "помічника" у вигляді електродвигуна, який компенсує частину Ваших зусиль.
Так от прикол в тому, що Ви все одно комфортно будете обертати педалі з ТИМ САМИМ каденсом (тобто частотою) та зусиллям як і в першому разі! Різниця буде тільки в швидкості. В залежності від того як Ви пульт "допомоги" накрутете, Ваша швидкість зросте (умовно) з 20 кмг до 30-40.
Але НІЯКОГО покращення активного образу життя, як і "унеможливлювання" травмувати колені немає й близько!
А щоб не травмувати колені, потрібно майже взагалі не обертати педалі. Але в такому разі про активність можете забути.
Єдине що Ви отримаєте - це гіпертрофіроване збільшення Відчуття Власної Значимості серед інших катальців (поки вони мотор не побачать) та на "страві" етк., поки вони не розроблять алгорітм та не навчаться розпізнавати електротягу.
Ось я Вам про що.
Камон, ще бл%%% раз напишіть що це все куйня і ми таке бачили на картинках в інтернеті.
І про мене особисто теж напишіть, і пофіг що я ще десь з самого початку написав що катав на подобному.