Звичайно, все винуватий стиль їзди. Я ж дропаю по одному колесу привставши з 10-15 сантиметрових бардюрів на
плоскач асвальт )))) а ще я їздяю по набережній від магазина "Велогранд" до пішохідного мосту в Ужгороді - дорозі смерті. А ще не менше 10 раз проїхав трасу Короля Гір, пройшов кучу інших не менші цікавих маршрутів у Карпатах. Як безславно це закінчилося саме на вищезгаданій дорозі смерті, Вам особисто думаю це відомо. Виявляється все у мене не так: і їзжу я не так і важу забагато і бардюри зависокі навчився долати і штатний підсиділ в мене задовгий і взагалі спиці так випадково лопають лише у мене (у всіх інших ці колеса (на базі АТ-650) звісно тіп-топ), а гальма Тектро Новелла з роторами 160 мм і калічними ручками "я сам асабіста" поставив на "горний лісапет найнер" із злим умислом, щоб опорочити славну фірму "Трек".
І це я написав, що максимальна вага велосипедиста на любому "гірському" велосипеді Трек (до числа яких відноситься і Марлін) 136 кілограм. Усе винуватий я і ще виявляється Велогранд (????) який мені не пояснив, у чому я неправий.
Я просто пересів на цей байк з "крутого підвіса" із краснодонського ринку і не міг собі навіть уявити, що ж то буде за їзда на "крутому фірменному горняку"! Папередніки були пагані і це ані віноваті, кровосісі прокляті.
Ставьте перед собой реальные цели (с)
враховуючи вищесказане зробив так
Було (ще й перевернутий винос всю дорогу) і планував стандартні абгрейди для початкового "кантре"... систему XT і т.п. але не склалося (я і вага менше 85 кг = "повна дистрофія") і тому це:
Стало велосипедом для поїздки на роботу і в парк повітрям подихати, з часом поступово будуть мінятися штатні (та навколоштатні) детальки які мене не влаштовують (руль, винос, підсиділ, система, манетки...):
Хоча інколи можна і так "потрейлити" по дну струмка
(шутька, там ми йшли пішком, качали біцухи щоб байк піднімати через буреломи) хоча вже тут їхали спокійно
Далі буде (С)