Повідомлення Radomyr » 23.6.07 11:09
Наскільки я зрозумів, то вся різниця між 520-ю та 540-ю моделями в тому, що на 540-й стоїть полегшена вісь і все.
Вчора перший раз, щоб потренуватись їзді в контактах, виіхав на поляну зі стриженою травою, то було спочатку одне падіння, коли вел вже зупинився і я втратив ріновагу. а так - нормально.
Я так розумію, що їзда в контактах - це підвищена травмонебезпека, порівняно із звичайними педалями.
Коли просто їдеш, то все добре, але бувають випадки коли треба екстренно гальмувати, або різко змінювати напрям руху із-за появи на дорозі різних перешкод (є власний досвід добрячого перельоту через руль на асфальт, коли потім ще власний вел зверху накриває і бачив як люди руки серйозно травмують руки із-за контактів), тому в контактах треба бути дуже уважним і до автоматизму привчити себе відчеплюватись.
Трохи покатавшись, я зрозумів, що треба привчити себе (щоб було автоматично):
1. Коли починаєш рух, встебнув одну ногу - натиснув педаль - вел почав їхати, тоді вставляєш другий контакт.
2. При зупинці відчіпляти контакти ще до того, як вел зупинився, і поки він ще трохи котиться - легше буде втримати рівногвагу.
3. Перед екстренним натисканням на гальма (поява прешкоди та ін.) миттєво відчіпляти контакти, тобто спочатку знімаєш контакт,а потім - гальмуєш.
Хто що скаже за це?
Як і порадили, я поставив натяг пружини на найменший.
Зробив експеримент. Що хотів узнати: наприклад якась екстренна ситуація - різко гальмуєш, або просто ударяєшся в прешкоду на дорозі - чи роз"єднається контакт?
Для цього просто, будучи в контакті, різко з силою, більшою, ніж просто педалювання, смикнув ногу вгору (імітація ульоту через руль) - контакт роз"єднався!