Вчора вдалося відтестувати в повній мірі мій новий Fuel ex 5. Я нарешті зміг поганяти по різним дорогам з різним рельєфом, щоб переконатися в здатності Fuel проходити різні треки. Я вирішив протестити на різнотрековому колі навколо Фастова (~25 км). Десь ~5 км асфальтованими дорогами у межах міста, ~ 10 км лісною дорогою, ~10 лісна дорого з щебенем з безліччю маленьких і великих ямок. З моїх вражень можу сказати, що велосипед виправдовує мої очікування. На ньому дуже легко долаються схили з корінням, камінцями чи просто застигла після дощів глиняна дорога з вузькими треками. Підвіска з амортизатором Fox Float RP-2, як і говорилася попередниками, в цих моделях працює дуже кльово (наче на подушці їдеш ). Особливо відзначу 10 км на покритій щебенем дорозі з безліччю різних ямок (я їх просто не відчув). Зі схилів trek їде дуже впевнено. Найбільше сподобалося, як на ньому легко набирається швидкість на ґрунтових треках. Так, що робота sram 5 мене повністю вдовольнила — передачі перемикалися чітко і швидко, хоча я в більшості випадків користуюсь одною-двома комбінаціями, які найбільш підходять для мене в тій чи іншій місцевості ( не знаю чи це правильно...) Широкий руль допомагав на швидко змінному рельєфі місцевості долати складні повороти і схили. Єдине, що було не в кайф так це їзда по асфальту. І тут проблема якраз не в підвісці — а в покришках, вони занадто кусючі для такого типу доріг, тому швидкість набирати було важкувато і крутити не настільки приємно як на ґрунті. Хоча це не дивно, адже цей велосипед не для таких доріг. Ще однією проблемою для мене був підйом в місті ~12 градусів. Не знаю чи то я після зими маю дуже погану форму чи дійсно з 120 мм спереду це не так просто зробити. В будь-якому випадку я все-таки більше схиляюся до своєї фіз-форми. Тож мої враження про fuel ex 5 цього року дуже позитивні і він дійсно вартий заплачених за нього грошей.
Сорі за невдале фото, специфікація вела http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2011/ ... _ex_5.html