ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 27.1.10 19:23

ГАИ хочет внести изменения и дополнения в Правила дорожного движения Украины
http://drugasmuga.com/news/officially/13332.html

В связи с этим, были предложены измененния в ПДД, которые обсуждались в:
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 52&t=73034

В настоящий момент предложения были отредактированы и подписаны Федерацией велосипедного спорта, рассматриваются и подписываются в Федерации спортивного туризма.

Поскольку предложенные изменения очень важны для велосипедистов и для обеспечения их принятия в ГАИ предлагается обратиться к президенту с просьбой поддержать данные предложения и рекомендовать ГАИ их принять.

В следующих постах изложено письмо президенту и текст предложений.

Для того что бы поддержать данные предложения надо приехать в магазин на "Сверх Новую Землю" (Комбайнеров) и подписаться под письмом президенту.
Лучше всего, если при подписывании указать ФИО и паспортные данные вместе с контактным телефоном, но, если, кто то не желает, может ставить ФИО и подпись.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 27.1.10 19:24

Президенту України
Приймальня Президента України
вул. Шовковична, 12, м.Київ
Копія:
ЦБДРтаАС при МВС України
вул. Інститутська, 29-а, м.Київ, 01024
Пропозиція
Незважаючи на те, що пересування на велосипеді давно популярно у всій Європі, українська громадськість не вважає цю двоколісну машину повноцінним видом транспорту. Навіть столиця, яка претендує на горде звання розвиненого європейського міста, не обладнана велосипедними доріжками, а Правила дорожнього руху для велосипедів обмежені кількома невиразними загальними положеннями.
На дорогах нашої країни кожного року гинуть багато велосипедистів. Для зменшення ДТП за участю велосипедистів потрібно внести зміни в Правила дорожнього руху України які б відповідали їх потребам, зменшували ризик пересування на велосипеді.
25 грудня 2009 року Департаментом ДАІ МВС України ініційовано внесення змін до Правил дорожнього руху України. У зв’язку з чим, групою фахівців, співробітників Федерації велосипедного спорту України та Федерації спортивного туризму України, досвідчених тренерів та велосипедистів розроблено пропозиції щодо редагування правил дорожнього руху, які приведені у додатку. Розробка пропозицій проводилась з використанням досвіду велосипедистів України, аналізу ДТП за участю велосипедистів, досвіду та аналізу правил дорожнього руху інших країн.
Зміст пропозицій відповідає потребам велосипедистів, що використовують велосипед як транспортний засіб, для відпочинку, спортсменам та новачкам. Внесення наданих пропонованих змін до Правил дорожнього руху України, безумовно, поліпшать безпеку дорожнього руху, будуть сприяти популяризації здорового способу життя, забезпечать основу для розвитку спорту, поліпшать фізичну підготовку молоді та профілактику негативних явищ серед молоді.

Ми, що підписалися нижче, просимо підтримати надані пропозиції і рекомендувати Департаменту ДАІ МВС України внести зазначені пропозиції до Правил дорожнього руху України.

Додатки: 1. Пропозиції щодо редагування правил дорожнього руху –
на 8 арк. в 1 прим.,
2. Перелік підписів на ____ арк. в 1 прим.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 27.1.10 19:25

ЦБДРтаАС при МВС України, вул. Інститутська, 29-а, м. Київ, 01024

Федерація велосипедного спорту України

Федерація спортивного туризму України

Пропозиції
щодо редагування Правил Дорожнього Руху

Чинна редакція пункту:
1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:

велосипедна доріжка - виконана в межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям, що призначена для руху на велосипедах та мопедах і позначена дорожнім знаком 4.12 (див. додаток 1);


проект нової редакції:

велосипедна доріжка - виконана у межах дороги чи поза нею доріжка із покриттям червоного кольору, що призначена для руху велосипедів і позначена дорожнім знаком 4.12 та дорожньою розміткою 1.15;


викласти в редакції:

велосипедна доріжка - виконана у межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям червоного кольору або відокремлена смуга, що призначена для руху тільки велосипедистів позначена дорожнім знаком 4.12 та позначена або не позначена дорожньою розміткою 1.15 і придатна для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедистів);


Чинна редакція пункту:
2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

2.9. Водієві забороняється:

д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, тримаючи їх у руці (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання).

проект нової редакції:
д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без дозволу рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання).

викласти в редакції:
д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести розмову без використання рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними термінового службового завдання).

Чинна редакція пункту:
6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку. Під час руху по дорозі водій мопеда та пасажир, якого він перевозить, зобов'язані бути в застебнутих мотошоломах.

викласти в редакції:
6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного, на велосипедах самостійно - 14-річного віку. Особам 8-13-річного віку дозволяється рухатися по дорогам під наглядом дорослих велосипедистів спереду і позаду в одній колоні з ними або у супроводі автомобіля ДАІ, або технічної допомоги. Під час руху по дорозі водій мопеда та пасажир, якого він перевозить, зобов'язані бути в застебнутих мотошоломах.

Чинна редакція пункту:
6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного.

викласти в редакції:
6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та в темну пору доби світлоповертачами або вело-ліхтарями: спереді - білого, з боків – оранжевого або білого, ззаді – червоного кольорів, крім руху велосипедистів в колоні у супроводі автомобіля ДАІ або технічної допомоги. Можливо використання світлоповертачів різного кольору на одязі велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).

викласти в редакції:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару) або мати світлоповертачі, крім руху велосипедистів в колоні у супроводі автомобіля ДАІ або технічної допомоги.

Чинна редакція пункту:
6.4. Водії мопедів і велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м.

викласти в редакції:
6.4. Водії мопедів і велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним на дорогах з однією смугою руху у тому ж напрямку, якщо ж смуг дві або більше дозволяється рухатися в ряд по двоє в межах першої смуги, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м., крім випадків коли колона велосипедистів супроводжується автомобілем ДАІ або технічної допомоги, у такому разі, дозволяється рух колони велосипедистів у два ряди (в колону по двоє), дозволяється рухатися по проїзній частині не зважаючи на наявність велосипедної доріжки в тому ж напрямку руху.

Чинна редакція пункту:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії мопедів і велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

проект нової редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

викласти в редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам у відповідності правил роз’їзду на перехрестях (пункти 16.1-16.15). На велосипедну доріжку, що йде вздовж головної дороги розповсюджується право першочергового проїзду.

Чинна редакція пункту:
6.7. Водіям мопедів і велосипедів забороняється:

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

проект нової редакції:

б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;


викласти в редакції:

б) рухатися по проїзних частинах автомагістралей, а водіям велосипедів, крім руху колони велосипедистів, бажано рухатися по велосипедній доріжці, коли поряд є у тому ж напрямку руху придатна для використання велосипедна доріжка (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедистів);


Чинна редакція пункту:
11.7. Транспортні засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується обгін, об'їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом.

викласти в редакції:
11.7. Транспортні засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується обгін, випередження, об'їзд бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху, або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом.

Чинна редакція пункту:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

викласти в редакції:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд або випередження, або коли вони рухаються в колоні у супроводі машини ДАІ або технічної допомоги. Поворот ліворуч та розворот дозволяється лише поетапно, від однієї смуги до іншої. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам. Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під прямим кутом.

Чинна редакція пункту:
13.3. Під час обгону, випередження, об'їзду перешкоди чи зустрічного роз'їзду необхідно дотримувати безпечного інтервалу, щоб не створювати небезпеки для дорожнього руху.

викласти в редакції:
13.3. Під час обгону, випередження, об'їзду перешкоди чи зустрічного роз'їзду необхідно дотримувати безпечного інтервалу, щоб не створювати небезпеки для дорожнього руху, при здійснені маневру по відношенню двохколісного транспортного засобу, водіям механічних транспортних засобів необхідно дотримувати безпечного інтервалу не менш ніж 1,5 м. та здійснювати маневр на швидкості не більш 60 км/год.

Чинна редакція пункту:
14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті, крім випадків, коли обганяються двоколісні
транспортні засоби без бокового причепа;

викласти в редакції:
14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті;

Чинна редакція пункту:
15.2. За відсутності спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі, вони дозволяються біля правого краю проїзної частини (якомога правіше, щоб не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху).

викласти в редакції:
15.2. За відсутності спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі, вони дозволяються біля правого краю проїзної частини (якомога правіше, щоб не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху) якщо до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див. додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.

викласти в редакції:
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див. додаток 2), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом якщо до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до краю проїзної частини дозволяється в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів.

викласти в редакції:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до краю проїзної частини дозволяється в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів якщо до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Додати підпункт:
Пункт:15.9. Зупинка забороняється:
Підпункт:
й) на велосипедних доріжках.

Чинна редакція пункту:
18.7. Водії повинні зупинитися перед пішохідним переходом на сигнал, передбачений підпунктом "в" пункту 8.8 цих Правил, якщо така вимога надійшла від членів шкільного патруля, загону юних інспекторів руху, відповідним чином екіпірованих, або осіб, що супроводжують групи дітей, і дати дорогу дітям, які переходять проїзну частину дороги.

викласти в редакції:
18.7. Водії повинні зупинитися перед пішохідним переходом на сигнал, передбачений підпунктом "в" пункту 8.8 цих Правил. Якщо така вимога надійшла від осіб, що супроводжують колону велосипедистів, членів шкільного патруля, загону юних інспекторів руху, екіпірованих відповідним чином, або осіб, що супроводжують групи дітей, водії повинні зупинитися перед перехрестям і дати дорогу дітям, які переходять проїзну частину дороги або колоні велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
19.1. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості незалежно від ступеня освітлення дороги, а також у тунелях на транспортному засобі, що рухається, повинні бути ввімкнені такі світлові пристрої:

б) на мопедах (велосипедах) і гужових возах (санях) - фари або ліхтарі;


викласти в редакції:

б) на мопедах і гужових возах (санях) - фари або ліхтарі, велосипедах – ліхтарі або мати світлоповертачі, крім руху велосипедистів в колоні у супроводі автомобіля ДАІ або технічної допомоги;


Чинна редакція пункту:
25.1. На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар.

викласти в редакції:
25.1. На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар за винятком колони велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
25.4. Колона, що рухається без супроводження оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній), дистанція між якими повинна забезпечувати можливість обгону групи іншими транспортними засобами.

викласти в редакції:
25.4. Колона, що рухається без супроводження оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній), дистанція між якими повинна забезпечувати можливість обгону групи іншими транспортними засобами за винятком колони велосипедистів, в цьому випадку рух здійснюється згідно пункту 6.4 цих Правил.

Чинна редакція пункту:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі на всіх транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація.

викласти в редакції:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі на всіх транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація за винятком колони велосипедистів.

Додати пункт:
27.6. Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки.

Чинна редакція пункту:
30.3. На відповідних транспортних засобах установлюються такі розпізнавальні знаки (додаток 4):

є) "Колона" - квадрат жовтого кольору з каймою червоного кольору, в який вписано літеру "К" чорного кольору (сторона квадрата - не менше 250 мм, ширина кайми - 1/10 цієї сторони). Знак розміщується спереду і ззаду на транспортних засобах, що рухаються в колоні;

викласти в редакції:

є) "Колона" - квадрат жовтого кольору з каймою червоного кольору, в який вписано літеру "К" чорного кольору (сторона квадрата - не менше 250 мм, ширина кайми - 1/10 цієї сторони). Знак розміщується спереду і ззаду на транспортних засобах, що рухаються в колоні, крім колони велосипедистів;


Президент федерації велосипедного спорту України
Іванов Б.В.

Президент федерації спортивного туризму України
Матвієнко А.С.

Аватар користувача
Velur
*********
Повідомлень: 2833
З нами з: 23.5.05 19:43
Стать: чол
Звідки: prostoKYIVo

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Velur » 27.1.10 22:36

а удаленно - возможны варианты?
"...запишите эти простые, но, в то же время, великие слова" (с) ДМБ

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Trion » 28.1.10 01:34

27.6. Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки.
Разве что в пустыне или через мост.
Вот смотрите. На Борисполь из Киева есть прямой автобан, а есть периферийная петляющая дорога через села. Направление одно и то же. Значит вон велосипед с магистрали.
За велодорожки молчу.

Аватар користувача
ukropik
* * * *
Повідомлень: 650
З нами з: 9.9.04 14:40
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення ukropik » 28.1.10 06:03

На Новую Землю не каждый может поехать,а подписать желание у меня есть. :duma:
Предлагаю,может немного неправильный вариант,но все же.
:V: Кто хочет,что бы его фамилия имя отчество было в заявлении,пишет фамилию,имя,отчество в личку.
Эти все данные записываются в заявлении,а подпись это чисто техническая сторона. :duma:
Я думаю,что лучше вместо паспортных данных написать место проживания,телефон.
Востаннє редагувалось 28.1.10 06:23 користувачем ukropik, всього редагувалось 1 раз.
То что стоит сделать,стоит сделать хорошо.

Аватар користувача
ukropik
* * * *
Повідомлень: 650
З нами з: 9.9.04 14:40
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення ukropik » 28.1.10 06:10

по моему скромному мнению надо дождаться,когда будет уже новый президент и тогда писать заяву. :molba:
Конечно,надежды маловато,что нас услышат,но все же. :gerl:
Тут бы просто дороги построить. :V:
То что стоит сделать,стоит сделать хорошо.

Аватар користувача
MaD_CameL
*********
Повідомлень: 14027
З нами з: 13.6.05 13:05
Стать: чол
Звідки: Бровары

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення MaD_CameL » 28.1.10 09:52

пожалуйста, не пишите названия тем капслоком. это банально неприлично. и восклицательными знаками кричать не надо. если тема в топе - ее все увидят, а если на н-ной странице, то кричи-не кричи, а никто не услышит
Не так багато в цьому житті речей, здатних посилювати одночасно відчуття радості й відчуття болю. Можливо тому чоловіки й вигадали алкоголь.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 28.1.10 10:55

ГАИ выложило сообщение о изменении ПДД 25.12.2009, уже прошло больше месяца, сколько еще будут принимать предложения не известно. Поэтому, надо было бы собрать подписи как можно скорее.
На большое количество подписей я не расчитываю, слишком инертно и инфантильно сообщество велосипедистов, возможно я ошибаюсь, поживем - увидим.
19 – 21 ФЕВРАЛЯ 2010 выстака ВЕЛОБАЙК 2010 - http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=72263
попробую с кем нибудь договориться, что бы подержали это письмо на какомнибудь стенде, можно будет подписаться и там.
Просто ФИО, без подписи ничего не дает, когда подписывались под требованием оставить велотрек, то собирали паспортные данные, контактный телефон и личную подпись в обязательном порядке, все это надо было заполнять своей рукой. Наскольно я знаю, может быть я и ошибаюсь, распечатаный список ФИО и телефонов ничего не дает.

Аватар користувача
Winnie
* * * * *
Повідомлень: 1651
З нами з: 10.8.05 13:04
Стать: чол
Звідки: БВС, Дарница

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Winnie » 28.1.10 14:48

Постараюсь навестить магазин:)

п.с. верблюдЬ, не флудЬ :))
Engineering

gylka
*********
Повідомлень: 2730
З нами з: 11.4.08 22:40
Стать: чол

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення gylka » 28.1.10 19:01

Тільки осіліл...
Леонід, я правильно розумію, що обговорення закінчилось, цей варіант роздрукований і т.д. і іншого варіанту вже не буде?

Там просто є окрім граматичних і пунктуаційних помилок ще є пункт(и) які суперечать друг другу: наприклад п.6.4 і п.11.14 що стосується руху по двоє (в п.6.4 сказано що можна а в п.11.14 сказано що по одному)...

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 28.1.10 19:19

Этот вариант распечатан и уже подписан в федерации велоспорта.
Ошибки были пропущены, хотя ошибок не избежать...
Я не знаю будут ли еще модификации поскольку еще должен подписать президент федерации спортивного туризма (вице президент уже подписал).
Кроме этого, еще возможна подпись в НОК и в министерстве - там при этом будут текст смотреть юристы...
Я, конечно буду вносить исправления, но пойдут ли они в итоговый документ от этих организаций не знаю.
Тот документ под которым мы собираем подписи мы можем править без проблем.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 28.1.10 19:25

Спасибо за замечания.
Исправил 11.14

Чинна редакція пункту:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

викласти в редакції:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд або випередження, або коли вони рухаються в колоні у супроводі машини ДАІ або технічної допомоги. Поворот ліворуч та розворот дозволяється лише поетапно, від однієї смуги до іншої. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам. Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під прямим кутом.

Попробую внести изменения в подписываемый документ...

gylka
*********
Повідомлень: 2730
З нами з: 11.4.08 22:40
Стать: чол

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення gylka » 28.1.10 19:33

перевір, будь-ласка, пошту

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень: 24322
З нами з: 19.11.02 17:45
Стать: чол
Звідки: дитина всесвіту

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Трям » 29.1.10 12:47

тему почистил
ссылки левые посносил

у каждого есть голова на плечах и у многих есть мозги
каждый сам пусть решает насколько для него это важно и интересно
надеюсь всё же, что перед подписанием всё же кто-то соизволит ещё и прочитать \ вникнуть
Зображення

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 1.2.10 17:49

К большому сожалению 30.01.2010 при очередном согласовании текста предложений в федерации туризма они удалили добавленный нами пункт "27.6. Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки.".

Аватар користувача
Lemon
* * * *
Повідомлень: 915
З нами з: 14.8.05 09:36
Skype: ms.elena.novikova
Стать: жін
Звідки: Киев

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Lemon » 2.2.10 00:50

Вероятно где-то не дочитала по поводу, где кто как собирает подписи?
Ехать на Землячку? До какой даты надо успеть?
Как спросить и кого, чтобы поняли?

Аватар користувача
Lelik
* * * *
Повідомлень: 841
З нами з: 15.9.05 09:17
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Lelik » 2.2.10 12:18

большинство шоссейников ездят парами и группой... ничего страшного если при наличии двух полос, одну заберают велосипедисты...
А если тулиться в самый край дороги, так притрут еще больше и не будет маневра при форс мажоре.

А вообще, по моему мнению, чем больше группа едущих велосипедистов - тем безопаснее!! старайтесь кататься вместе....(мин 2-3 чел)

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 2.2.10 17:06

Для подписи под обращением к президенту надо приехать на СверхНовую Землю - улица Комбайнеров - это совсем рядом с бывшей Землячкой - конкретнее можно посмотреть тут в разделе "КОНТАКТЫ": http://www.velokiev.com/pages/kontaktue

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 3.2.10 11:40

Добавил новый пункт в версию письма президенту:

Чинна редакція пункту:
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.
Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.

викласти в редакції:
9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.
Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.
Слід враховувати, що у разі екстреного виконання маневру, водії двохколісних транспортних засобів, не обладнаних сигналами покажчиків повороту чи гальмування можуть не подавати попереджувальний сигнал.

Аватар користувача
day
* * * *
Повідомлень: 732
З нами з: 1.3.06 14:32
Стать: чол
Звідки: Киев, Лесной пр-т

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення day » 3.2.10 15:21

Слід враховувати, що у разі екстреного виконання маневру, водії двохколісних транспортних засобів, не обладнаних сигналами покажчиків повороту чи гальмування можуть не подавати попереджувальний сигнал.
Нет смысла в этом пункте. Экстренный маневр на то и экстренный. Его и так учтут, если смогут. Если не смогут - будет ДТП.
И вообще, единственная здравая вещь, которую я в этой теме вычитал - разрешение детям после 7ми ездить по дорогам в сопровождении взрослых. Это таки имеет смысл, поскольку раньше было белое пятно.
Глубинный смысл исправления 2.9?
6.1 - дописали бы уже и требование к велосипедистам в шлемах ездить. 6.1,6.2,6.3 - по поводу сопровождения машиной ГАИ или техничкой: общеизвестно, что все акции, соревнования и прочее и так с разрешения ГАИ, как они разрешат, так и будет. Санкционируют в конкретном случае что-то нарушить - значит можно - безопасность всех будет на их совести. => в этом исправлении смысла нет. 6.4 - аналогично, как и остальные пункты, в которых это есть.
6.4 Не понял глубинный смысл. Разве что так убиться проще.
6.6 - м-м-м... спорно, лично мне не нравится
11.14 Во первых про "узбиччя" написано в определениях (раздел 1). И написано там вполне достаточно. И самое интересное - многострадальный левый поворот. Давайте уже окончательно определимся, где велосипеду место - на обочине или среди машин со всеми вытекающими? Если первое - возможны поблажки. Если второе - иди сдавай на права. Второй момент. В Киеве водители еще более-менее культурные. Да и киевские тянучки, пробки и обилие машин и светофоров и делают возможными для велосипедов перестроения - скорости маленькие. А по остальной стране? Ну по крайней мере, есть уж есть достаточное количество самоубийц, дописать "и велосипедист способен соблюдать скоростной режим потока".
13.3 Ограничивает пропускную способность дорог.
14.6 Смысл? Хотят - пусть обгонят. Причем даже пусть именно обгонят, чем объедут.
15.5 Нет смысла в исправлении. Там и так написано достаточно ясно (переведу: "под углом" к краю, где не мешаешь. а не "с края").
15.9 Нет особого смысла, пока не появились сами дорожки. 15.10 д) достаточно.
18.7 А что колонне(!) велосипедистов делать на пешеходном переходе? Может еще и одиночным велосипедистам по переходам ездить(!) можно? И вообще, нефиг к детям подмазываться. Будем считать колонну спешившихся велосипедистов, т.е. пешеходов, колонной взрослых людей.
19.1 Светоотражателей недостаточно, а про ГАИ уже было.
25.1 Знаки препинания криво расставлены. Казнить нельзя помиловать.
25.4, 25.5 Нет смысла, уже есть 6.4
27.6 Все равно зарубят

И что, оба президента федераций это вдумчиво прочитали и у них не возникло возражений?

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 3.2.10 17:23

Спасибо за замечания.
Много замечаний, поэтому буду отвечать по порядку и не сразу...

"Слід враховувати..." - это просто оговорка для того что бы во время разбора ДТП не было нареканий на то что велосипедист не показал предупреждающий сигнал, уверен - эта фраза убережет много нервов.

2.9 - это просто редакционная правка модификаций ГАИ, они не совсем удачно выразились, значение для велосипедистов не имеет.

6.1 - законодательно обязывать всех велосипедистов ездить в шлемах нельзя, очень много людей ездят без шлемов в селах и новичков в городах - в случае ДТП - пункт с шлемом будет способствовать избежанию наказания виновного водителя.

"Сопровождение колоны..." - не все соревнования, парады, тренировки и акции можно в полной мере обеспечить всеми необходимыми машинами сопровождения, а уж тем более машинами ГАИ, как правило, ГАИ может выделить не более 1 машины, при этом, машина ГАИ может уйти далеко вперед, колона растянуться, особенно при соревнованиях или длительных этапах туристического маршрута...в общем, приведеные формулировки позволяют учесть если уж не все, то большинство случаев и особенносте движения с машинами сопровождения.

Аватар користувача
Бывают юристы на MTB
* * *
Повідомлень: 412
З нами з: 3.2.10 16:54
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення Бывают юристы на MTB » 3.2.10 17:38

6.1 - законодательно обязывать всех велосипедистов ездить в шлемах нельзя, очень много людей ездят без шлемов в селах и новичков в городах - в случае ДТП - пункт с шлемом будет способствовать избежанию наказания виновного водителя.
Я сомневаюсь, ведь сейчас проезд велосипедиста без мигалки и отражателей никак не влияет на виновность водителя авто. Лично изучал несколько примеров.

В нашей стране власть имущие, как только врубяться, сколько можно шлемов продать в нашей стране, обязательно внесут соответствующие правки в ПДД :-).

http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=74386

Бесплатаные on-line консультации юриста ВЕЛОЖИТЕЛЯМ.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 3.2.10 18:14

Согласно Вашей подписи: "Цивилизация привела к тому, что уже не важно, кто прав, а кто не прав; важно чей адвокат лучше или хуже." (мне очень понравилась) адвокаты используют любу лазейку для оправдания нарушителя. Вы правы, с 50 годов и до прошлого года свет и шлемы в вину велосипедистам не ставили. С прошлого года стали испольтзовать и эти аргументы (у меня уже есть один конкретный пример) типа "если был шлем то травмы бы не было". Да и общая тенденция очевидна - постепенно увеличивается требовательность к экипировке велосипедистов.

LY
* * *
Повідомлень: 267
З нами з: 28.3.06 13:58
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: ВНИМАНИЕ! НАДО ПОДДЕРЖАТЬ МОДИФИКАЦИЮ ПДД!

Повідомлення LY » 3.2.10 18:30

6.4 - это, наверное, имеется в виду движение в колону по два...если в замечании имеется в виду это, то при условии достаточной ширины дороги:
- движение в колону по два считается самым безопасным способом построения группы
- даже в том случае если двигается только 2 велосипедиста то самым оптимальным будет ехать рядом, возможно смещение - один чуть впереди второй чуть сзади
- при таком расположении едущими сзади автомобилистами группа воспринимается как автомобиль и они вынуждены выполнять все маневры так как ехал бы автомобиль, да она и занимает приблизитель столь ко же места
- увеличивается видимость препятсвий и маневренность группы
- при ударе сзади уменьшается степень травм в связи с тем, что велосипедисты не налетают друг на друга
тут есть еще несколько аргументов, мне когда то долго и нудно обьясняли, но я уже не упомню...
В общем все влогоны испокон веков катят рядом по два не потому что им интересно поболтать...как правило они, катят молча...


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей