Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення )

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Moder # 7モ7 #
Страшний Модератор
Страшний Модератор
Повідомлень: 1893
З нами з: 24.7.07 17:14
Стать: чол
Звідки: отовсюди

Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення )

Повідомлення Moder # 7モ7 # » 6.11.15 22:39

Клієнт приїжджає велодоріжкою.
Кілька фактів про бізнес і велосипедистів


За офіційною статистикою КП "Київгенплан" у Києві нараховується близько 1,2 мільйона автівок.

Це приблизно 3% від загальної площі Києва.

До 2020 року очікують зростання кількості автомобілів до двох мільйонів. Це величезна зайнята площа громадського простору та кількість щоденних викидів у атмосферу.

У робочий день багато автомобілів потрапляють у центр міста, де для них недостатньо паркувальних місць, тож вони займають смуги на проїжджій частині чи тротуари, призначені для пішоходів.

Багато людей їдуть на роботу автівкою через недостатню якість і розгалуженість громадського транспорту та відсутність комфортних умов для руху на велосипедах – велодоріжок, світлофорів, парковок для велотранспорту тощо.

Така ситуація приводить до жахливих наслідків:
– загазованість в історичному центрі Києва, де розташована більшість офісів;
– велика кількість ДТП;
– постійні затори;
– ще більше розростання міста;
– соціальна нерівність;
– відсутність деяких послуг для містян у пішохідній доступності.

Щоб позбутись цих неприємних та небезпечних обставин, існує випробувана та надійна стратегія: створення вело-пішохідного центру міста.

У центральній частині, таким чином, виділяється територія, яка має історичну та культурну цінність.

Тут створюється вело-пішохідноий простір, закритий для приватних автівок, поліпшується екологічна ситуація та розвивається малий і середній бізнес.

Саме тому найпопулярніші місця в українських містах, щоб випити кави чи пообідати, – площа Ринок у Львові, вулиці Кобилянської у Чернівцях і Лесі Українки в Луцьку. Бо це пішохідні зони з великою кількістю перехожих.

Про переваги ж пішохідних вулиць для бізнесу ми й поговоримо у цій статті далі.



1. Створення вело-пішохідних вулиць і районів збільшує продажі в магазинах та закладах харчування

У британському дослідженні, зробленому громадською організацією Living Streets, стверджується, що благоустрій вело-пішохідних зон може збільшити кількість покупців та торгівлі до 40%.

У порівнянні з іншими видами інвестицій у транспортні проекти, саме створення інфраструктури для пішоходів та велосипедистів дає найбільше повернення інвестицій, а продажі у сфері рітейлу збільшуються до 30%.

Дослідження у британських містах Ковентрі та Бристолі показало, що з поліпшенням пішохідної інфраструктури тут на 25% збільшилась кількість переміщень, які здійснюються пішки – що дало додаткові 1,4 мільйона прибутків бізнесам, які працюють у цих містах.

У Нью-Йорку та інших містах США ресторани, які знаходяться поряд з велосипедною смугою, мають понад чверть клієнтів-велосипедистів.

Справа в тому, що у людини на ровері є більше часу, щоб прийняти рішення та зупинитись пообідати у кафе або зайти в магазин. Тож велосипедист частіше приймає рішення "на ходу".

Зображення

2. У районі з розвинутою пішохідною та велосипедною інфраструктурою концентруються креативні індустрії, стартапи, які роблять продукти з високою доданою вартістю

Зручний для пішоходів та велосипедистів район у місті швидко стає популярним серед представників креативного класу та бізнесів, що їх обслуговують. А інвестиції у вуличну інфраструктуру з міського бюджету повертаються у вигляді податків та нових робочих місць для містян.

Наприклад, у Дубліні реновація такого району дала 300% збільшення кількості найманих працівників. Створення "креативних кварталів" у Шефілді та Манчестері, у Великобританії, теж дало збільшення кількості робочих місць.

Звісно ж, якщо люди отримують більше грошей, то вони їх більше і витрачають.

У Мемфісі, в США власниця галереї та громадська організація змогли привернути увагу до вулиці, на якій хотіли зробити велосмугу. Спочатку вони, за згодою місцевої влади, влаштували вечірку і дитячий велопарад, які зібрали 15.000 учасників. А за декілька років велосмуга та облаштування вулиці принесли цьому місцю 6 мільйонів доларів інвестицій: тут відкрилось 15 нових підприємств, а 30 приміщень були відремонтовані та здані в оренду.

3. Створення вело-пішохідних вулиць збільшує вартість нерухомості

Якщо в районі є якісна інфраструктура та легкий доступ до товарів та послуг, то це збільшує вартість нерухомості, яка знаходиться тут. Наприклад, дослідження у Гонконгу показує, що "пішоходизація" вулиці збільшує вартість нерухомості на ній на 17%.

Також збільшення ціни на землю дає легша пішохідна доступність до розмаїття товарів та послуг: що більший вибір у районі, то більше людина готова платити за те, щоб жити у ньому.

Зображення

5. Завдяки розвитку велоінфраструктури особи з доходом нижче середнього витрачають менше грошей на громадський транспорт і бензин, і більше – на придбання товарів і послуг

Автомобіль, який зараз є практично в кожній київській сім'ї, не завжди виправдовує витрати на нього. А облаштування вело-пішохідної інфраструктури могло б зменшити кількість поїздок на автівці.

Тоді, замість того щоб витрачати гроші на автомобіль чи громадський транспорт, можна купити собі якусь нову річ або скористатись послугою, яку надає локальний бізнес.

6. Велосипедисти – це хоч і невелика, але дружня спільнота. Тому лояльний до них бізнес швидко стане популярним

Власник бару у Каліфорнії помістив велосипед на вивіску свого закладу. Спочатку це нічого не означало, але до нього почали приїжджати велосипедисти. Потім він зробив для них 10% знижку. Ця новина швидко поширилась серед власників роверів – і таким чином власник бару отримав лояльну аудиторію. Тепер по п'ятницях у нього перед закладом завжди припарковано 20-30 велосипедів.

Багато велосипедних організацій проводять конкурси та рейтинги закладів та офісів, лояльних до власників велосипедів.

У 2008 році Ліга американських велосипедистів запустила програму "вело-дружнього бізнесу", розробивши критерії, згідно з якими учасники цієї кампанії можуть претендувати на бронзовий, срібний чи золотий статус. Отримати статуси змогли 480 компаній, від невеликих кав'ярень до великих корпорацій.



У Києві декілька років поспіль Асоціація велосипедистів Києва (АВК) робить конкурс "Велопрацедавець року", обираючи найкращу компанію, яка робить свій офіс зручним для співробітників на велосипедах.

Замість висновку

Розвиток бізнесу часто залежить від вибору та різноманітності. Але це не тільки кількість позицій у меню ресторану, чи асортимент товарів у супермаркеті. Це ще й можливість вибрати, яким чином дістатись до закладу: пішки, на велосипеді, громадському транспорті чи приватній автівці.

Турбота про різні категорії клієнтів дає лояльність кожної з них, що в результаті впливає на поліпшення показників продажів та збільшення прибутку.

Однак щоб створювати вело-пішохідну інфраструктуру, потрібні не тільки приватні інвестиції, а й кошти міського бюджету.

Тому громадський сектор, який виступає за поліпшення якості мобільності у місті, та представники бізнесу, які хочуть отримати нових клієнтів, – мають об'єднатись для створення вело-пішохідних центрів в українських містах.

Тарас Кайдан, журналіст, знавець урбаністики, спеціально для УП.Життя

Джерело:
http://life.pravda.com.ua/society/2015/10/20/201850/
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Technician » 6.11.15 23:05

Одна теория гласит, что сочетание велосипедиста и пешехода вызывает аннигиляцию. Чтобы проверить её, нужно построить Большой Велопешеходный Коллайдер.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Oleksiy
*********
Повідомлень: 2469
З нами з: 5.6.07 11:00
Стать: чол
Звідки: Киев, Троещина

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Oleksiy » 6.11.15 23:40

:duma: возьму попкорн и послежу за развитием темы...
якось так...

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Trion » 7.11.15 00:41

Так, а что обсуждать.
В стране, чей климат не позволяет несколько месяцев в году комфортно передвигаться на велике на работу, стратегических велодорожек в качестве альтернативы имеющемуся транспорту не будет.
Либо я не до конца себе представляю, как имярек в мороз и снег поедет в офис. Желательно при этом не заболев по дороге и приехав чистым.
Вопрос парковки и хранения пока опустим (в центр на веле нужно либо доехать самостоятельно, либо оставлять его где-то там).
В любую погоду ходит только общественный транспорт и в чуть меньшей мере авто.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 7.11.15 10:05

В стране, чей климат не позволяет несколько месяцев в году комфортно передвигаться на велике на работу,
Надеюсь, ты говоришь не о природном климате?
Ибо я сам являюсь живым примером, что если есть "климат" то ездить на велосипеде можно в любую погоду, любого сезона.
Например, особенно ценно, когда под снегом нет всякого рода нежданчиков.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
de Balzam
*********
Повідомлень: 4871
З нами з: 17.1.03 19:50
Стать: чол
Звідки: укрхромбромпром

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення de Balzam » 7.11.15 11:24

климат в голове, а не в сортире :p

чтом ешает имюреку правильно одеться для комфортного передвижения на велосипеде?
Pǔjīng SB

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 7.11.15 15:34

климат в голове, а не в сортире :p
Однако существует и обратная связь, как это говорят в радиотехнике при проектировании усилителей.

Подавляющее большинство имюреков, ездящих в зимний вечер по городу, понятия даже не имеют о велосайтах, где можно спросить совет.
Просто ездят по своим делам.
чтом ешает имюреку правильно одеться для комфортного передвижения на велосипеде?
Смотрю, вроде как ноги в штанины, а руки в рукава и пуговицы не на спине.
Дело не в одежде даже.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
ppau
* * *
Повідомлень: 463
З нами з: 9.4.10 16:06
Стать: чол
Звідки: Київ, Солом'янка

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення ppau » 7.11.15 21:08

Регулярно чистити тротуари і дороги від снігу - цього було б достатньо.
Ой на Горі та й женці жнуть
А попід Горою яром-долиною Козаки йдуть
Гей долиною гей широкою Козаки йдуть!

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Trion » 8.11.15 10:51

Наглотаешься холодного воздуха и привет бронхит, хоть в шубу закутывайся. Да и по мелочевке те же проколы, тут и летом народ насосы не возит.
Зимние покатушки реальны, только немногие осилят каждодневную рутину.
Это парафия энтузиастов, а не пассажиров метро.

Аватар користувача
Lady Sheep
* * *
Повідомлень: 378
З нами з: 7.8.13 15:56
Стать: жін

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Lady Sheep » 8.11.15 14:15

климат в голове, а не в сортире
чтом ешает имюреку правильно одеться для комфортного передвижения на велосипеде?
То, что многим людям просто не нравится ездить в холодную погоду, конечно же совершенно не приходит в голову, потому что этого не может быть.

Регулярно чистити тротуари і дороги від снігу - цього було б достатньо.
Та мэру это просто не приходит в голову, потому что он умеет комфортно передвигаться в любую погоду :D
I can fly!

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Maksym » 8.11.15 14:26

Киевские хомячки себе просто не представляют, как люди круглый год в селах Украины ездят на работу и даже не знают, что погода может быть помехой (ибо семью кормить надо, а пешком не находишься)! Да, у них не пафосные карбоподвесы а старые Украины - но они не боятся плохой погоды. Так что все тараканы только в голове.

Аватар користувача
Nowl
* * * * *
Повідомлень: 1933
З нами з: 26.3.10 11:05
Стать: жін
Звідки: Dарниця, Дарницька площа

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Nowl » 8.11.15 15:48

Клієнт приїжджає велодоріжкою.
якщо буде уважним та обережним - то так
Зображення
У порівнянні з іншими видами інвестицій у транспортні проекти, саме створення інфраструктури для пішоходів та велосипедистів дає найбільше повернення інвестицій
Зображення
а продажі у сфері рітейлу збільшуються до 30%.
Зображення

Виходить, що київські велодоріжки - це покращення, перемога і збільшення продажів, і спеціально так проектуються, просто не всі велосипедисти ще розуміють, бо темні і неосвічені
Тарас Кайдан, журналіст, знавець урбаністики, спеціально для УП.Життя

Джерело:
http://life.pravda.com.ua/society/2015/10/20/201850/
В Києві вже over 5 велодоріжок, а Тарас чомусь фото з Дубліну та з Америки ставить у статтю
If you wait for perfect conditions, you'll never get anything done

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 8.11.15 18:10

Регулярно чистити тротуари і дороги від снігу - цього було б достатньо.
Далеко нет.
Я вижу нет понятий.
Ничего личного. :)
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 8.11.15 18:19

Киевские хомячки себе просто не представляют, как люди круглый год в селах Украины ездят на работу
А в том числе в Гамбурге (например) дожди, дожди, дожди и ветер с Северного моря такой промозглый брррр.
Толпами ездят. По тамошней инфраструктуре - это не проблема.
Инфраструктура - ёмкое понятие.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Maksym » 8.11.15 18:34

Так в селах и без инфраструктуры ездят (далеко не в каждом селе есть трактор, который после снегопада ездит и расчищает дороги).
Так что погода - это все выдумки. Нет плохой погоды - есть плохая одежда и тонкая покрышка :) .

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Trion » 8.11.15 18:42

В Гамбурге нельзя поставить авто на газон или тротуар.
А здесь - можно.
И пока можно, примат автомобиля, как эталон комфортного передвижения здесь не уступит пальму первенства любым другим транспортным средствам. Плюс заложенный в генетику статус, несмотря на стоимость владения.

А вот электровеликов здесь появляется всё больше, хоть и медленно. Для человека, которому нужно доехать с троещины на вднх, например, а это 40+ в обе стороны, на каждый день это куда более подходящий вариант, чем вкручивать по мостам и холмам с корзинкой и круасаном.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Technician » 8.11.15 18:57

Если откровенно, слова "комфорт" и "велосипед" рядом не ставятся. В езде на велосипеде есть большой элемент мазохизма и тем он сильнее, что в Киеве рельеф не подходит для размеренной езды на ситибайке с корзинкой. А электровелосипеды пока ещё слишком дороги.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 8.11.15 22:24

В Гамбурге нельзя поставить авто на газон или тротуар.
А главное, можно оперативно залезть или слезть с велосипеда. Не надо таскать вел по лифтам, на балкон/с балкона.
Одним словом, минимальное время перевода себя из режима в режим (велосипед/пешеход/транспорт).
Для человека, которому нужно доехать с троещины на вднх, например, а это 40+ в обе стороны, ...
ТАМ люди комбинируют велосипед с транспортом. Есть варианты оставить на парковке или же ехать с велом в транспорте, последнее - легко и непринуждённо.
Правда, кое-где с 16:00 до 18:00 можно и нельзя в транспорте.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 8.11.15 22:26

Если откровенно, слова "комфорт" и "велосипед" рядом не ставятся.
Вот не надо выдавать относительные понятия за абсолютные.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Technician » 9.11.15 08:47

Поспорьте. Про климат Trion уже говорил. Иногда даже фанат чуть ли не насильно выталкивает себя из дома, чтобы проехать из пункта А в пункт Б под дождём/снегом/по гололёду (нужное подчеркнуть). Моё сообщение выше имеет прикладной и сравнительный характер. Приведу пример.

Есть у меня знакомый адвокат. Весьма знаменитый и респектабельный даже не в узких кругах человек. В телевизоре "светился". Однажды он зашёл в веломагазин и для всей семьи купил велосипеды, одежду, экипировку, вот это всё. Проехал 5 километров и сказал "е**л я ваши велосипеды!". А Вы говорите "абсолют". Если простой смертный вроде Вас и меня может серьёзно рассматривать покупку велосипеда как полноценный вид транспорта (иногда прохожие спрашивают), то я не знаю ни одного "небожителя", который бы даже на секундочку задумался, чтобы сменить свой Ленд Крузер на какое-то двухколёсное одоробло с педалями.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Ul@senko
Кращий Органiзатор Покатушок Сезонiв 2012 - 2017
Кращий Органiзатор Покатушок Сезонiв 2012 - 2017
Повідомлень: 14973
З нами з: 2.4.10 22:07
Стать: жін
Звідки: Київ (Нивки, Сирець)

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Ul@senko » 9.11.15 09:12

А чому Ви вважаєте своїх знайомих істиною у останній інстанції?
В мене є купа знайомих, які, маючи автівку, їздять велосипедом, у т.ч. в непогоду - бо дешевше і зручніше.
Відкрию великий секрет: вже давно придумали купу технологічного одягу, в якому можна комфортно подорожувати за будь-яких умов.
Аби не летіло з-під колес, можна встановити крила а-ля "україна".
то я не знаю ни одного "небожителя", который бы даже на секундочку задумался, чтобы сменить свой Ленд Крузер на какое-то двухколёсное одоробло с педалями.
совковий менталітет ніщеброда.
Бо ше мама-і-папа казали, шо нада, шоб була машина.
І нехай на заправку грошей не завжди вистачає, і нехай житла нема і доводиться арендувати однушку на сім'ю.
Але ж машина є! :Yahoo!:
Краще зноситися, аніж заіржавіти.

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Trion » 9.11.15 09:21

Обсуждение чей опыт авторитетней.
А факты таковы, что трафик на велодорожках, да и дорогах в целом, с наступлением холодов сокращается почти до нуля.

Аватар користувача
Саня1988
* * * *
Повідомлень: 808
З нами з: 22.5.07 11:56
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Саня1988 » 9.11.15 11:32

Мне и многим моим знакомым не комфортно и не полезно для здоровья ездить на веле при температуре ниже +5.
Получается что с ноября по март - 5 месяцев в году вел не актуален. Смысл тогда этого всего? Проще на метро и маршрутке.
Никакая супер технологичная одежда не нагреет вдыхаемый воздух - потом бывает привет бронхит/гайморит/пневмония.
Еще бывают проблемы с опорно-двигательным и человек не может вкручивать десятки км на веле.
Не у всех идеальное здоровье.
На авто в центр не всегда есть смысл ехать, но когда нет пробок - не проблема.
Физические упражнения могут заменить множество лекарств, но ни одно лекарство в мире не может заменить физические упражнения. Анджело Моссо

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення lisapedist » 9.11.15 11:47

Давайте будем откровенными - в плохую погоду лучше стоять в пробке в теплом авто, чем мокнуть на велосипеде.
Скажу по себе - в теплое сухое время года с удовольствием езжу на работу на гор. электричке (при этом ,опять-таки с удовольствием приходилось проходить 5-6 км в день до станции и обратно). А вот сейчас... уже не хочется. А еще пробки-пробками, но ехать мне 20-25 км (в зависимости от варианта маршрута) на машине 25-30 (но иногда и час!), а на электричке (или комбинациях метро/автобус) гарантированно 1 ч 20 минут. Плюс (я упорно не понимаю почему!) электричка вечно ходит как ей вздумается. Можно было бы подъезжать на веле до/от ст. электрички, но проще пешком (ради 5 км таскать с собой вел смысла нет).
А весь маршрут ехать банально на веле не могу так как к своему приезду на работу буду грязным и мокрым. И пока не будет на работе нормальной раздевалки и душа (а оно даже не предвидится). Про технологичную одежду конечно классно, но (пардон) вонь из подмышек как без душа вытравить? Только не пишите что вы "не потеете" :)

Но машиной пользоваться меньше я бы начал с удовольствием если бы был норм. общ. транспорт (да хоть бы просто по расписанию нормально электричка стала ходить).

В общем, по моему скромному мнению, в первую очередь надо делать НОРМАЛЬНЫЙ общественный транспорт, а потом комбинировать его с велосипедом (уж не знаю - крепления для велов в автобусах, спец. вагоны в метро, электричке и т.п.). Ну не станет среднестатистический человек ехать на работу 10-15 км в одну сторону на велосипеде.
Второе - (снова выделю капсом) НОРМАЛЬНУЮ инфраструктуру для велов - хотя бы НОРМАЛЬНУЮ охраняемую парковку (типа как в хабе на Бесарабке).

Тогда еще как-то можно говорить о поездке не веле везде и перекрытии дорог. А то - в транспорт не зайдешь все п%%дят буд-то ты со слоном прешься (и пофиг что бабушки прут "кравчучки" и "кучмовозы"), в магаз не зайдешь ибо все парят "ты нам тут не нужен брось вел на парковке на растерзание ворам" ну и т.п. - как можно при таком раскладе поехать на веле куда угодно кроме как покататься и вернуться домой?! То есть я могу более 9000 раз проезжать мимо магазина, но фиг в него зайду ибо с велом не комильфо, а брошу я его на улице фиг! До свидания +30% к посещаемости!

Ну, сделать раздевалку и душ на работе - дело ответственности каждого руководителя - если велоработников масса будет критическая, то рано или поздно начнут делать.

А иначе (как минимум без первых двух условий) о массовой выгоде от велосипедистов забудьте!


Другое дело (не знаю как этого еще никто не делает), что не появляются даже отдельные "вело"места (например, кафе с охраняемой велопарковкой и т.п.). Кстати, хаб в центре вполне могли бы использовать в качестве рекламы все кафе и магазины, выдавая талоны на бесплатную парковку.


ЗЫ Да, еще допишу: когда стою в пробке и смотрю на пассажиров автобусов "примятных" к стеклам и дверям, понимаю, что я бы лучше ехал на веле, чем так :)
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень: 8888
З нами з: 3.3.06 17:39
Стать: чол
Звідки: DE405/LE405

Re: Кілька фактів про бізнес і велосипедистів ( обговорення

Повідомлення Wityk » 9.11.15 19:04

А факты таковы, что трафик на велодорожках, да и дорогах в целом, с наступлением холодов сокращается почти до нуля.
Всё познаётся в сравнении и надо признать, что с наступлением весны с птичками и лета с кузнечиками, трафик не сильно далек от нуля.
И это правда.

А вот в сёлах гораздо гораздее:
Так в селах и без инфраструктуры ездят
Ну там как бы и трафик не городской, то есть, это и есть часть комфортных условий вне погоды.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей